اختصاصی خبرنگار «جام جم البرز» از ساوجبلاغ؛

تعداد شعب اخذ رای در چهار شهرستان غرب البرز ۳۴۱ شعبه اعلام شد

ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ از تعداد ۳۴۱ شعبه اخذ رای فعال در مجموع این ۴ شهرستان خبر داد.
ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ از تعداد ۳۴۱ شعبه اخذ رای فعال در مجموع این ۴ شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳

به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوجبلاغ،ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ اعلام کرد: در راستای سهولت در دسترسی مردم به صندوق‌های اخذ رای، تعداد ۳۰ صندوق در شهرستان ساوجبلاغ افزوده شد و در مجموع ۳۴۱ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در روز جمعه ۱۱ اسفندماه فعال خواهد بود.

این ستاد افزود: تعداد ۱۱۲ صندوق اخذ رای در بخش مرکزی و ۲۰ صندوق در بخش چندار ساوجبلاغ فعال خواهند بود و مجموع شعب اخذ رای در این شهرستان ۱۳۲ صندوق خواهد بود.

این ستاد مجموع کاندیدا‌های انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ را ۶۶ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد کاندیدا‌ها در لیست ابتدایی ابلاغ شده توسط شورای نگهبان ۸۹ کاندیدا بود که ۸ کاندیدا انتقالی به شهر‌های تهران و کرج گرفتند و ۲ نفر هم انصراف دادند، از مجموع ۶۸ کاندیدای باقی مانده بر اساس اختیارات استصوابی شورای نگهبان ۲ نفر دیگر نیز در روز‌های اخیر توسط شورای نگهبان عدم صلاحیت گرفتند و مجموع کاندیدا‌ها در این حوزه انتخابی به ۶۶ کاندیدا رسید.

ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با اعلام اینکه بر اساس قانون، شورای نگهبان این اختیار را دارد تا زمانی که اعتبارنامه یک نماینده صادر نشده، بر اساس مستندات، وی را رد صلاحیت کند، افزود: اگر تغییری در لیست نهایی کاندیدا‌ها ابلاغ گردد از طریق این ستاد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ستاد انتخابات حوزه انتخابی شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در پایان با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، توصیه کرد: کاندیدا‌ها قوانین و مقررات انتخاباتی را که آموزش دیده‌اند رعایت کنند و با رعایت اخلاق انتخاباتی تبلیغات خود را بدون زیر سوال بردن کاندیدا‌های دیگر انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات