شهر تنکمان زیر مجموعه قرارگاه اجتماعی قرار می‌گیرد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: شهر تنکمان در آستانه الحاق به محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان البرز است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: شهر تنکمان در آستانه الحاق به محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان البرز است.
کد خبر: ۲۲۶

به گزارش جام جم البرز، محمد جواد کاظمینی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، گفت: با توجه به درخواست اهال محترم شهر تنکمان و پیگیری امام جمعه محترم شهرستان نظرآباد مبنی بر برخوردار شدن شهر تنکمان از خدمات قرارگاه اجتماعی استان بازدیدی بهمراه شهردار، بخشدار و جمعی از فعالیّن حوزه فرهنگی این شهر صورت گرفت و از نزدیک نیاز‌ها و مسائل این شهر مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد با احصاء نظام مسائل و مشکلات این شهر و اولویت آن مقدمات الحاق آن به محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان تسریع گردد.

دبیر قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: لازمه افزوده شدن شهر تنکمان و به صورت کلی هر محله از نقاط استان جهت برخورداری از امکانات و خدمات توسعه‌ای بر اساس شاخص‌هایی است که در دبیرخانه قرارگاه اجتماعی استان تعریف شده است که این شرایط نیز به تبع جزء شاخص‌های مدنظر محلات ۲۰۲۰ ستاد محرومیت زدایی است که شهر تنکمان با توجه به بررسی و بازدیدی که از صورت گرفت حائز آن می‌باشد.

شایان ذکر است شهر تنکمان جزء شهر‌های تازه تاسیس شهرستان نظرآباد می‌باشد که در حال حاضر ۵۰۰۰ نفر جمعیّت و مرکزیّت بخش تنکمان با بیش از ۲۵۰۰۰ نفر جمعیّت است و از لحاظ فرهنگی و تاریخی دارای سبقه غنی می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات