راهی به سوی لبخندی زیبا

دندانپزشکی زیبایی یک روش مراقبت حرفه‌ای از دهان است که بر بهبود ظاهر دندان‌های شما تمرکز دارد. اگرچه روش‌های دندانپزشکی زیبایی معمولاً انتخابی هستند تا ضروری، اما برخی از موارد درمان زیبایی نیز مزایای ترمیمی برای سلامت دهان و دندان دارند.
دندانپزشکی زیبایی یک روش مراقبت حرفه‌ای از دهان است که بر بهبود ظاهر دندان‌های شما تمرکز دارد. اگرچه روش‌های دندانپزشکی زیبایی معمولاً انتخابی هستند تا ضروری، اما برخی از موارد درمان زیبایی نیز مزایای ترمیمی برای سلامت دهان و دندان دارند.
کد خبر: ۱۷۸۳

افتخار حضور پزشکی جوان و بسیار با اخلاق در حیطه دندانپزشکی، جناب آقای دکتر رضا کیانی فر را در استودیو جام جم داشتیم که توجه شما را به این گفتگو جلب می‌نماییم.

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
رضا کیانی فر دندانپزشک هستم و به صورت تخصصی در فیلد زیبایی فعالیت دارم، مدرک پزشکی خود را از کشور فیلیپین اخذ نمودم و دوره‌های تکمیلی را در ایران گذراندم و در سال ۲۰۱۵ فارغ التحصیل شدم.

خدماتی که در مجموعه شما برای مراجعه کنندگان عزیز انجام می‌شود رامطرح بفرمایید؟
تمام خدمات دندانپزشکی شامل ترمیم، عصب کشی، روکش، ایمپلنت، دندانپزشکی اطفال، بیلیچینگ، کامپوزیت و لمینیت انجام می‌شود.
خدمات زیبایی نیزکه در مطب ارائه میشودعبارتند از: کامپوزیت و لمینیت به صورت کاملا حرفه‌ای فعالیت دارم؛ با توجه به اینکه بنده به شغل خود کاملا هدف‌مند نگاه کرده ام وعاشق شغل خود هستم سعی کرده ام بهترین خدمات را به مراجعین مطب ارائه دهیم از این رو معمولا تمام مراجعین مطب از عملکرد و نتیجه نهایی درمان ویا خدمات زیبایی که دریافت کرده اند رضایت دارند وهمین رضایت مندی بزرگترین افتخار مجموعه می‌باشد.

برای عزیزانی که مایل به انجام خدمات زیبایی مجموعه شما هستند و توانایی پرداخت هزینه به صورت یکجا را ندارند چه راه حلی دارید؟
تمام تلاش مجموعه ما در این است که مراجعین با خاطری آسوده از خدمات مطب بهره همند شوند؛ ازاین رو اگر بیماری به هردلیلی توان مالی خدمات درمانی نداشته باشد حتما نهایت همکاری برای درمان انجام خواهد شد حتی اگر بیماری توان پرداخت مبلغ نداشته باشد ما بخاطر مسئله اقتصادی به خود اجازه نمی‌دهیم بیمار درد بکشد و حتما تمام خدمات مورد نیاز درمانی را با بالاترین کیفیت به بیمار ارائه خواهیم داد واز این حرکت بسیار حالمان خوب میشود ورضایت کامل داریم.
در زمینه خدمات زیبایی سعی بر آن داریم که مراجعین رضایت کامل از خدمات را داشته باشند از این رو در این خصوص نیز نهایت همکاری را خواهیم داشت و امکان پرداخت هزینه خدمات را به صورت اقساطی نیز خواهیم داشت.
خدمات درمانی و خدمات زیبایی شامل بیمه‌های پایه خواهد بود؟
معمولا خدمات زیبایی که هیچ جای دنیا شامل خدمات بیمه نمیشود و در ایران هم مانند دیگر نقاط دنیا خدمات زیبایی شامل بیمه نمی‌شود؛ مجموعه ما با بیمه آسیا طرف قرارداد است و امکان خدمات داریم وبرای سایر بیمه ها‌ی تکمیلی نیز فاکتور ارائه می‌دهیم.

برای انجام کار‌های زیبایی دندان محدود سنی مشخصی دارید؟
قطعا برای هر خدمات درمانی یا زیبای در کل دینا شرایط خاص خود را خواهد داشت.
معمولا مراجعین جوان که به مطب ما تشریف می‌آورند قبل از هر خدماتی حتما مشاوره می‌دهیم و تمام جزییات کار را توضیح می‌دهیم و برای گرفتن خدما ت زیبایی حتما باید سن افراد بالای ۱۸ سال باشد که البته باز هم خدمات زیبایی را توصیه نمی‌کنیم و حتما با دادن مشاوره خدمات را ارائه می‌دهیم مگر در موارد خاصی که فرد مراجعه کننده دچار بدفرمی ویا بد رنگی دندان شده باشد که حتما نیاز به خدمات زیبایی خواهد داشت.

انجام کار‌های زیبایی مثل کامپوزیت و لمینیت آیا عوارض خواهد داشت؟
مواردی خواهد بود که با رعایت نکردن برخی از آن‌ها فرد خدمات گیرنده میتواند دچار آسیب عوارض شود که به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم داشت.
الف: نحوه کار پزشک می‌باشد، پزشک باید با دقت و حوصله و پولیش خوب یک کار بسیار تمیز ارائه دهد و در این حرفه صبوری ودقت حرف اول خواهد بود.
ب: مراقبت‌های بعد از کامپوزیت توسط بیمار است، افرادی که کامپوزیت می‌کنند باید بعد از هر وعده غذایی از نخ دندان و مسواک نرم و دهانشویه فاقد الکل استفاده کنند.
مراقبت‌های بعد از خدمات زیبایی و حتی بعد از درمان و دقت کار پزشک در حین کار اگر با هم درست انجام شود بیمار و مراجعین زیبایی قطعا دچار هیچ مشکلی نخواهند شد و با رضایت مندی کامل سال‌ها به راحتی زندگی خواهند کرد.

اگر شخصی توانایی مالی نداشته باشد و تحت پوشش بیمه هم نباشد می‌تواند به شما مراجعه کند؟
از ابتدا کارخود همیشه اینگونه بوده ام که فردی بخاطر مشکلات مالی نباید از خدمات درمانی حداقل در زمینه دندان رنج ببرد و برخود لازم دانسته و میدانم که باید بهترین خدمات را باکیفیت بالا برای بیمارانی که توان مالی نداشته باشند ارائه دهیم وهیچ گونه مبلغی را از این افراد دریافت نخواهیم کرد و همه خدمات ما به صورت
رایگان
خواهد بود.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
از عمده‌ترین مشکلات ما عدم دسترسی به مواد مصرفی و متریال اصلی و تایید شده می‌باشد، من به شخصه روی مواد اولیه‌ای که برای کار استفاده می‌کنم بسیار حساسیت دارم، ولی متأسفانه نمی‌توانم با خیالی راحت و آسوده مواد اولیه را تهیه کنم، زیرا بازار پر شده است از مواد تقلبی، بار‌ها پیش آمده من متریال هولوگرام دار خریداری نموده ام، ولی در کمال ناباوری تقلبی از آب درآمده است.
با توجه به حساسیتی که در این را بطه دارم بعد از مشخص شدن تقلبی بودن مواد خیلی سریع بار را برگشت داده و کوچکترین گذشت و چشم پوشی در این خصوص نخواهم داشت و تمام تلاش من بهترین خدمات خواهد بود و با وجود مواد تقلبی قطعا نمی‌توانیم به این هدف برسیم و حتما باید بار از همه جهت مورد تایید واستاندارد‌های لازم را داشته باشد.

راهکار شما برای رفع این مسائل و مشکلات چیست لطفا مطرح بفرمایید؟
ما هر سال در کنگره‌هایی شرکت می‌کنیم که قاعدتاً باید در این کنگره‌ها متریال جدید دید و با تکنیک‌های نوین آشنا شد، ولی متأسفانه ما در کنگره‌ها شاهد هستیم حتی مواد مصرفی سال‌های پیشین نیز در دسترس نیست، بهتر است شرکت‌ها نمایندگی‌های معتبر در کشورمان داشته باشند و ما بتوانیم مواد مورد نیاز را با اطمینان فراهم کنیم؛ و اگر این روند انجام شود قطعا در ایران بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به بهترین انسان‌ها خواهیم داشت اگر این موضوع حل نشود قطعا افرادی که وجدان کاری داشته باشند به مشکل کاری برخواهند خورد.

نقش رسانه چقدر میتواند در جهت بهبودی شرایط کاری شما تاثیر گذار باشد؟
یقینا همیشه در تمام دنیا مردم به رسانه‌ها اعتماد خواهند داشت خصوصا اگر رسانه ملی باشد و رسانه‌ای که با صداقت به رسالت خود ایمان داشته و درست کار کند می‌تواند در تمام صنوف نقش بسزای داشته باشد، در ایران نیز مردم به رسانه‌ها اعتماد دارند ازاین رو رسانه‌ها می‌توانند مجموعه ها‌ی برتر را در هر صنفی که باشد در کل کشور معرفی نمایند و مواردی که نیاز به پیگیری دارد یا مشکلاتی که در سطح کلان است از طریق همین رسانه به اطلاع مسولین رساند تا موانع بررسی و رفع شود.

بزرگترین حسرتی که در زندگی دارید چیست؟
دیدار آخر مادرم میسر نشد
تنها حسرت، عدم حضور مادر عزیزم می‌باشد.
مادر مرواریدی است در صدف خانواده
متأسفانه در ایام کرونا در حالی که خارج از کشور بودم مادرم را از دست دادم و فرصت دیدار آخر برای من مهیا نشد واین فراغ برایم سخت و دیدار آخر برایم حسرت در دل ماند.
(((یاد ش گرامی و روحش شاد)))
برای آینده شغلی خود چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟
دوست دارم همیشه کار درست را انجام دهم و بتوانم در مسیری که در پیش دارم موفق باشم و مهم‌تر از همه در قسمت درمان مفید باشم و سالم زندگی کنم. این یک هدف بزرگ است که همیشه در پیش رو دارم و در حال حاضر با تمام وجود در این راستا در حرکت هستم.

در صورت نیاز بیماران و مراجعین خدمات زیبایی آیا امکان مشاوره تلفنی وجود دارد؟
سعی ما خدمات بهتر است هر بیماری که خدمات دندان نیاز داشته باشد ویا هر مراجعه کننده‌ای که نیاز به خدمات زیبایی ما را داشته باشد می‌تواند قبل از مراجعه حتما از خدمات مشاوره‌ای رایگان ما بهرمند شود تا باخیالی آسوده مراجعه و اقدام به گرفتن خدمات کند.
راه‌های ارتباطی
تماس و واتساپ
۰۲۶۳۳۵۳۸۴۶۴
۰۹۰۲۲۰۰۵۱۰۸
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام
Instagram.com/dr.rezakianiifar
روز‌ها و ساعات کاری:
کل ایام هفته
ساعت ۱۰ الی ۱۹
آدرس:
کرج، خیابان درختی، جنب کارواش بزرگ البرز، ساختمان گارنت، طبقه ۷، واحد ۷۰۲

newsQrCode
ارسال نظرات