پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به مناسبت هفته ملی جمعیت

شهرام صیادی، رئیس دانشگاه طی پیامی در آغاز هفته ملی جمعیت بر همکاری همه جانبه مردم و سازمان ها بر رشد جوانی جمعیت تاکید کرد.
شهرام صیادی، رئیس دانشگاه طی پیامی در آغاز هفته ملی جمعیت بر همکاری همه جانبه مردم و سازمان ها بر رشد جوانی جمعیت تاکید کرد.
کد خبر: ۱۷۲۰

به گزارش جام جم البرز،متن پیام به شرح زیر است:

موضوع جوانی جمعیت هم اکنون از مهمترین مسائل و دغدغه کشور است که اگر به آن پرداخته نشود، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به آینده کشور وارد خواهد کرد. جمعیت جوان که اساس توسعه و آبادانی هر جامعه است باید حفظ و صیانت شود و این وظیفه آحاد جامعه و همه مسئولان است که در این راستا تلاش کنند.

این فرصت هنوز برای ما وجود دارد تا کشور را از بحران سالمندی نجات دهیم، پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و در راستای اجرای موثر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نیازمند اقدامات جهادی و تلاش همگانی در قرارگاه جوانی جمعیت در استان هستیم.

در واقع هدف خانواده بزرگ سلامت در هفته ملی جمعیت تاکید و اقدام موثر در ترویج ازدواج بهنگام، آسان و پایدار، ترویج زایمان طبیعی و ایمن، راهکار‌های مقابله با ناباروری و سقط جنین، درمان زوج‌های ناباور با خدمات دولتی، تحکیم بنیان خانواده، اجرای منشور کرامت مادری و تقویت هویت مادری و ... می‌باشد و این دانشگاه همواره تلاش می‌کند با مشارکت فعال ارگان‌های دیگر و همراهی مطلوب مردم و کنشگران جمعیت، حمایت از فرزندآوری سالم و تعالی سلامت هم استانی‌ها را بعنوان یکی از برنامه‌های اصلی خود دنبال نماید.

امسال هفته ملی جمعیت از ۲۴ الی ۳۰ اردیبهشت ماه با شعار "نقش من در جوانی ایران " برگزار می‌شود و یکی از مهم‌ترین اقدامات جلب مشارکت همه سازمان‌ها ادارات دولتی و خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد در راستای اجرایی سازی اهداف جوانی جمعیت و اجرای صحیح قانون جوانی جمعیت در استان می‌باشد که امید است با مشارکت سازنده و همه جانبه ایران عزیزمان را از خطر سالمندی نجات دهیم.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده فرا رسیدن این هفته را به مردم شریف، دست اندرکاران جوانی جمعیت بویژه همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی البرز تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

شهرام صیادی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز

newsQrCode
ارسال نظرات