در مراسم روز دندانپزشک مطرح شد؛

رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز مطرح کرد: شاهد رشد ۵۰ درصدی در عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته هستیم و این حرکت رو به رشد بسیار ارزشمند است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز مطرح کرد: شاهد رشد ۵۰ درصدی در عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته هستیم و این حرکت رو به رشد بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۱۲۳۴
رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته

به گزارش جام جم البرز، شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز در مراسم بزرگداشت مقام دندانپزشک که با حضور دبیر شورای دندانپزشکی وزارت بهداشت در محل دانشکده دندانپزشکی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد رشد ۵۰ درصدی در عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته هستیم و این حرکت رو به رشد بسیار ارزشمند است.
وی با تاکید بر ارزش خدمات دندان پزشکی بیان کرد: مهارت یک دندانپزشک هدیه لبخند زیبا به انسان هاست و چه بسا اعتماد به نفس یک فرد در گرو هنر دندان پزشکان است.
وی با تاکید بر قبولی ۱۰۰ درصدی دانشجویان دندانپزشکی در آزمون علوم پایه که مایه مباهات است؛ تاکید کرد: رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندان پزشکی در یک سال گذشته قابل ستایش است.
آرزو آقاکوچک زاده رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز نیز در این مراسم درباره فعالیت‌های صورت گرفته بیان کرد: همه ۵۳ دانشجوی شرکت کننده در آزمون علوم پایه اسفند ماه سال ۱۴۰۲ موفق به کسب نمره قبولی شدند که باعث مسرت است.
آقاکوچک زاده خاطر نشان کرد: میان تمام دانشکده‌های دندانپزشکی کشور، واحد توسعه تحقیقات بالینی صرفا در دانشکده دندانپزشکی البرز وجود داشته و فعال است و اقدامات بسیار ارزشمندی در این واحد در حال انجام است. وی خبر داد: در خرداد ماه امسال نخستین همایش ملی تحقیقات میان رشته‌ای در دندانپزشکی و علوم پزشکی برگزار می‌شود.

۱۲ ورودی دانشجوی دکترای حرفه‌ای در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز
آرزو آقا کوچک زاده رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جام جم اعلام کرد: در این همایش تحقیقاتی که در رشته دندان پزشکی و سایر رشته‌های پزشکی برگزار خواهد شد، امید داریم بتوانیم با توجه به اهمیت پژوهش‌های مشترک و میان رشته‌ای به عنوان مثال در خصوص بیماری‌های قلبی، بیهوشی و یا مدیریت خدمات بهداشتی در دندان پزشکی مطالب مفیدی مورد بحث و تبادل نظر و مطرح شود.
وی ادامه داد: دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز از سال ۱۳۹۲ اولین دوره پذیرش دانشجوی دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی را آغاز کرده و تا کنون ۱۲ ورودی دانشجو در این رشته داشته که پنج دوره فارغ التحصیل شده اند؛ دو دوره مختلف رشته تکنسین‌های پروتز‌های دندانی و سلامت دهان هم پذیرش شده و دانشجویان این دو رشته نیز فارغ التحصیل شده اند.
رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز مطرح کرد: این دانشکده در حال حاضر ۴۰۴ دانشجو دارد و ۱۳۱ دانشجو هم در پنج دوره که ذکر آن رفت تاکنون فارغ اتحصیل شده اند، مضاف بر این ۴۷ استاد در حال حاضر در این دانشکده در ۱۲ رشته تخصصی مختلف به دانشجویان آموزش ارائه می‌دهند.
آقا کوچک زاده اضافه کرد: تمامی خدمات تخصصی در این دانشکده به مردم ارائه می‌شود و تمام دستگاه‌های مورد نیاز رشته دندان پزشکی در این دانشکده موجود است.
وی افزود: از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ ارائه خدمات در این دانشکده انجام می‌شود به این صورت که خدمات ارائه شده از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ توسط دانشجویان با نظارت استادان انجام می‌شود و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در کلینیک ویژه این دانشکده توسط اساتید و متخصصین به شهروندان خدمت ارائه می‌شود و تعرفه دریافتی بر اساس مصوبه هیات وزیران است.
رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز تاکید کرد: در حد بضاعت تلاش کرده ایم به طرق مختلف و حتی به صورت برگزاری اردو‌های جهادی، حضور در مدارس، مراکز سالمندان، روستا‌ها و مناطق کم برخوردار در ارتقای بهداشت دهان و دندان نقش آفرینی داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات