مریم و ملیحه بابایی، مدیران سالن زیبایی کیمیا:

رعایت بهداشت در محیط کار از ضروریات حرفه آرایشگری است

روزنامه جام جم البرز با مریم و ملیحه بابایی، مدیران سالن زیبایی کیمیا، مصاحبه ای صورت داده اند که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
روزنامه جام جم البرز با مریم و ملیحه بابایی، مدیران سالن زیبایی کیمیا، مصاحبه ای صورت داده اند که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
کد خبر: ۱۱۶۶

ملیحه بابایی، مدیریت سالن کیمیا:
یکی از چالش‌های ما، تعدد سالن‌های زیبایی در هراستان است، در هر شغلی باید تعداد مشخصی باشد تا توازن در بازار رعایت شود، باید مسئولین یک بازنشستگی و امنیت مالی برای افرادی که ۳۰ سال در این حوزه هستند در نظر بگیرند تا از کار کناره گیری کنند و جوانان وارد عرصه شوند. در حال حاضر جوانان مدام در حال به روز کردن دانش خود هستند، مشکل دیگر این است که به کسانی که تازه مدرک گرفته اند نباید خیلی زود جواز کسب داده شود، باید ۵ سال رزومه کاری داشته باشند و بعد اجازه سالن زدن بگیرند. وجود افراد بی تجربه باعث آسیب رساندن به مشتری می‌شود. باید به این کارعلاقه داشته باشید تا بتوانید موفق باشید در کار ما تجربه خیلی مهم است. رعایت بهداشت در کار از بروز بیماری‌های زیادی جلوگیری می‌کند.
مریم بابایی، مدیریت سالن کیمیا:.
چون هزینه‌ها بالا است، کسانی که می‌خواهند سالن افتتاح نمایند نیاز به یک سرمایه دارند، باید بانک‌های خصوصی، یک سری وام‌ها با درصد سود پایین در نظر بگیرند، که می‌تواند بسیار یاری رسان باشد تا مشتری در یک محیط خوب و با آرامش به کار خود برسد. مشکل بعدی عدم تطابق نرخ‌ها است، اتحادیه یک قیمت واحد در نظر نمی‌گیرد، تعزیرات از نرخ‌های بازار اطلاعی ندارند، ما از جان خود مایه می‌گذاریم و قیمت‌های تعزیرات، خیلی بی انصافی است، که منجر به ایجاد ضرر می‌گردد. این نرخ‌ها باعث می‌شوند که آرایشگر‌ها نتوانند دانش خود را به روز نمایند. هنرمندان ایرانی با توجه به آموزش‌هایی که می‌بینند در این حوزه توانسته اند موفقیت‌های زیادی کسب نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات