استاندار البرز تاکید کرد؛

ضرورت مقابله با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون در البرز

استاندار البرز گفت: باید با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون مقابله شود و وضعیت انبارها مورد نظارت قرار گیرد.
استاندار البرز گفت: باید با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون مقابله شود و وضعیت انبارها مورد نظارت قرار گیرد.
کد خبر: ۱۳۲۲

به گزارش جام جم البرز: "مجتبی عبداللهی"  صبح یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در مسیر تحقق شعار سال باید در تمامی ابعاد توسعه استان، مشارکت‌های مردمی را مد نظر قرار دهیم، گفت: بر این اساس ضرورت دارد راه اندازی، توسعه و احیای تعاونی‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: طرح پیشنهادی ساماندهی، بازسازی و توسعه بخش تعاون برای اصلاح شبکه توزیع در استان البرز باید بررسی و در صورت تأیید اعضا، اجرایی شود. اتاق تعاون استان باید حضور فعال‌تری در این بخش داشته باشند چراکه بهره گیری از ظرفیت تعاونی‌ها، گام مؤثری در جهت تحقق مشارکت مردم خواهد بود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان، کمیته‌ای تخصصی در بخش تعاونی‌ها فعال شده و ضرورت دارد مسائل این بخش به شکل تخصصی در کمیته مربوطه مورد بررسی و اتخاذ تدبیر قرار گیرد.

عبداللهی با اشاره به طرح سواحل مکران گفت: سیاست دولت سیزدهم در تعاقب تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بهره برداری از ظرفیت سواحل جنوبی کشور، احصای ۲۷ نقطه و تعیین استان‌های معین فاقد ساحل برای سرمایه گذاری و ساخت شهرک‌های مسکونی است.

استاندار البرز مطرح کرد: می‌توان تعاونی‌هایی تشکیل داد و در بخش سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی همچون پرورش ماهی و میگو، ورود کرد. شرایط بازار هر روز باید رصد و روند تولید، توزیع و عرضه کالا به ویژه کالا‌های اساسی، هر هفته در قالب گزارشی جامع در ستاد ارائه شود. همچنین باید با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون مقابله شود و وضعیت انبار‌ها مورد نظارت قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات