مصطفی بیات لو، مدیر مجموعه مبلمان 9 تیکه:

باید یک استاندارد مشخص برای تولید مبلمان وجود داشته باشد

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با مصطفی بیات لو، مدیر مجموعه مبلمان 9 تیکه، جلب می‎نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با مصطفی بیات لو، مدیر مجموعه مبلمان 9 تیکه، جلب می‎نماییم:
کد خبر: ۱۲۲۹

به طور کلی در هر صنعتی مشکلاتی وجود دارد. در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی، چالش‌های زیادی برای تولید محصول داریم. برخی از افراد در این حوزه با کیفیت پایین محصول را تولید می‌کنند و این موضوع مشکل بسیار بزرگی برای ما به وجود می‌آورد، هرگزاز ظاهر مبل نمی‌توان فهمید داخل آن چه موادی به کار رفته است.
ما زیر مجموعه صنف درودگران و صنف چوب هستیم. مدیریت و نظارت مشخصی در امر تولید مبلمان وجود ندارد، اگر مدیریتی باشد که یک استاندارد برای تولید این محصولات مشخص کند، قطعا وضعیت، بهتر و منطقی‌تر است. زمانی که مشتری سفارش می‌دهد، برخی مواقع از لحاظ سلیقه ای، به مشکل بر می‌خوریم و حتی گاهی در همکاران مشاهده شده که به شکایت منجر می‌شود و پاسخگویی بسیار سخت می‌شود.
تمام متریال داخلی است، ولی در برخی کار‌ها پارچه خارجی استفاده می‌شود. تهیه چوب راش گاهی از کشور گرجستان می‌باشد، زیرا این چوب، داخل ایران قاچاق است، ولی سایر مواد حدودا ۹۹ درصد ایرانی و داخلی است.
برخی از همکاران از ضعیف‌ترین متریال در کار استفاده می‌کنند. چون قیمت محصولات بسیار بالا است، در حال حاضر قیمت متریال ما در بازار ثبات ندارد.
بابت نوسان قیمت، مدیریت حرف اول را می‌زند. چون با افزایش نرخ دلار قیمت اجناس بالا می‌رود، ولی با پایین آمدن دلار قیمت‌ها تغییر نمی‌کند.
باید یک شخص و نماینده برای نظارت بر مجموعه‌ها وجود داشته باشد، که یک استاندارد را رعایت کنند و قیمت‌ها یک ثبات نسبی داشته باشند. ما ۹ تیکه از اقلام چوبی منزل را تولید می‌کنیم و یک مجموعه کامل جهیزیه داریم و، چون همه کالا را خودمان تولید می‌کنیم با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب ارائه می‌دهیم.
این موضوع به شکلی نوآوری است و کسی وارد این حوزه نشده است، ولی جایی وجود ندارد که خودمان را معرفی کنیم. فقط در پلتفرم‌های شبکه‌های مجازی، مجموعه و محصولاتمان را معرفی کرده ایم، امیدوارم همه مردم بتوانند به راحت‌ترین شکل خانه‌های خود را مبلمان کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات