فرماندار فردیس:

رسیدگی به مشکلات شهروندان ، اولویت مدیریت شهری باشد

فراندار فردیس در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار مشکین دشت بیان نمود:  لزوم تکریم ارباب رجوع و تلاش مدیریت شهری برای رفع مشکلات مردم یک اصل مهم و اساسی است.
فراندار فردیس در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار مشکین دشت بیان نمود: لزوم تکریم ارباب رجوع و تلاش مدیریت شهری برای رفع مشکلات مردم یک اصل مهم و اساسی است.
کد خبر: ۱۲۲۱

به گزارش  جام جم البرز:  به نقل از روابط عمومی فرمانداری فردیس، "خداداد کاشفی" در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار مشکین دشت که ظهر امروز در دفتر فرماندار برگزار شد، بر پیگیری مطالبات شهروندان مشکین دشت تاکید کرد و گفت: خدمت به شهروندان و تکریم ارباب رجوع، باید به عنوان یک اصل مهم سرلوحه کار مجوعه مدیریت شهری باشد.

وی با بیان اینکه ارتباط مستمر و تعامل بین مجموعه‌ی مدیریت شهری نقش مهمی در خدمت رسانی بهتر به مردم دارد افزود: مشکلات و مسائل مردم باید به طور خاص مورد پیگیری قرار گرفته و جلسات منظمی در این رابطه باید برگزار شود، امیدواریم با تلاش و همت فراوان مشکلات مناطقی از شهر برطرف شده و فضای زندگی مطلوب و رضایت‌بخشی برای مردم ایجاد شود.

فرماندار فردیس با اشاره به اینکه همفکری و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار و مجموعه شهرداری در آبادانی این شهر بسیار اهمیت دارد افزود: فرمانداری هم به عنوان مجری سیاست‌های دولت در شهرستان همکاری و همراهی با این دو نهاد را با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان به طور ویژه در دستور کار دارد.

در این جلسه مباحثی پیرامون مشکلات برخی از مناطق مشکین دشت مطرح شد، همچنین در خصوص آخرین وضعیت طرح‌های عمرانی این شهر بحث و گفتگو شد.

newsQrCode
ارسال نظرات