آیت الله حسینی همدانی در خطبه عید فطر:

کشف حجاب مثل جنگ تحمیلی است؛ همه باید برای دفاع به میدان بیایند

صبح امروز نماز عید فطر به امامت نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در بلوار امام زاده حسن علیه السلام و فضای باز اقامه گردید.
صبح امروز نماز عید فطر به امامت نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در بلوار امام زاده حسن علیه السلام و فضای باز اقامه گردید.
کد خبر: ۱۱۵۵

به گزارش جام جم البرز،در این مراسم آیت الله حسینی همدانی ضمن تبریک حلول ماه شوال و تبریک ویژه به روزه اولی‌ها بیان داشت: عزیزان در این روز عید، روزه خود را با سرکشی و خدمت مضاعف به محرومین، غیر ازآنچه به‌عنوان زکات فطره پرداخت کردید، تکمیل کنید.

جنایات و دشمنی‌های استکبار هرروزه است

وی ضمن آرزوی نابودی ریشه ظلم و استکبار و تقویت غیرت دینی و حساسیت‌های مذهبی و انقلابی متدینین اظهار داشت: می‌بینید که هرروز جنایاتی می‌کنند و با مکتب اهل‌بیت به معارضه بلند می‌شوند. هرروز خبری از به شهادت رساندن تعدادی از عزیزانمان می‌آید. دیروز چند نفر از عزیزانمان در نیروی انتظامی را به شهادت رساندند؛ و این یعنی این دشمنی‌ها ادامه دارد و هرروز هست.

راهپیمایی روز قدس امسال کم نظیر بود

امام جمعه کرج ضمن تشکر صمیمانه از مردم استان البرز در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور محکم و دشمن‌شکن شما عزیزان در یوم القدر جهان اسلام؛ یعنی روز قدس یکی از راهپیما‌های کم‌نظیری بود که در ده سال خدمتم در استان دیدم؛ و خدا را برای این بصیرت و هوشمندی‌ای که نشان دادید شکر کردم.

هیچ جا در منطقه برای آمریکا و سگ تعلیمی او امن نخواهد بود

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه دشمن پست‌فطرت صهیونیستی این روز‌ها از ترس، جانش به لبش رسیده اظهار داشت: این مجسمه پلیدی و خباثت از این‌که ایران تأکید دارد پاسخ شرارت‌های او را بدهد، وحشت تمام وجودش را گرفته و ایادی مفلوکش هم در داخل و خارج می‌گردند تا شاید بتوانند از کلامی، استفاده‌ای به نفع خود ببرند.

وی در ادامه افزود: آمریکا و سگ تعلیمی او بدانند که هیچ جا به‌خصوص در منطقه برای آنان امن نخواهد بود؛ و بدانند زمانی که چندان دور نیست با شنیدن صدای غرشی مهیب که پاسخ به جنایات ددمنشانه آنان است، دل مظلومان عالم شاد خواهد شد.

ترک فعل دستگاه‌ها و مسئولین کاملاً واضح است

نماینده رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از بیانات خود به تذکری در خصوص حجاب پرداخت و گفت: آنچه مهم است اهتمام به اجرای قوانین است. هر دستگاهی باید از افراد زیرمجموعه خود شروع کند. ترک فعل دستگاه‌ها و مسئولین در این مسئله کاملاً واضح است.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه خود بانوان باید جلودار بخش اصلی مسائل حجاب باشند بیان داشت: اولین مطالبه کننده از بانوان شهدا هستند. شهید حسین شعبانى پور در وصیت خود آورده است: «خواهرم حجاب تو سنگرى است که آغشته به خون من است، بدان تفنگى که دست من است چادرى است بر سر تو، اگر میل به حفظ اسلام دارى چادرت را حفظ کن».
بعضی‌ها تعمداً می‌خواهند بیانات حضرت آقا را نشنوند و نفهمند

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه بعضی‌ها تعمداً می‌خواهند بیانات حضرت آقا را نشنوند و یا نفهمند به سخنی از رهبرمعظم انقلاب، اشاره کرد و گفت: حضرت آقا سال گذشته در دیدار با شعرا فرمودند: «غربی‌ها از زن ایرانی کینه دارند. چون قطعاً اگر حضور زن‌ها نبود، انقلاب پیروز نمی‌شد؛ لذا این‌که غربی‌ها خودشان را طرفدار حقوق زن معرفی می‌کنند، تهاجم دشمن است».

کینه‌ی غرب از زنان مسلمان ایرانی امروز به اوج خودش رسیده است

وی افزود: کینه‌ی غرب از زنان مسلمان ایرانی از اول انقلاب شروع شد و امروز به اوج خودش رسیده است. چون بانوان ایرانی با رعایت حجاب و عفاف و حضورشان در عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی، تحصیلی، علمی، ورزشی، مدیریتی و امثال این‌ها، توانستند تفکرات نظام سرمایه‌داری غرب و جریانات فمینیستی را که به شکل مدرن برده‌داری می‌کنند از بین ببرند.

وی در ادمه گفت: در این پیچ تاریخی که جهان در آن قرار گرفته نقش مهم خانواده و محور بودن بانوان را همه به‌خوبی فهمیده‌اند؛ لذا دنبال از بین بردن این نقش محوری هستند. می‌خواهند به‌وسیله فساد و فحشا سلطه‌گری کنند.

کشف حجاب مثل جنگ تحمیلی است؛ همه باید برای دفاع به میدان بیایند

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه کشف حجاب مثل جنگ تحمیلی است؛ لذا همه باید برای دفاع به میدان بیایند گفت: وقتی حضرت آقا می‌فرمایند: «کشف حجاب مسئله تحمیلی است»، دیگر نباید کسی بگوید پشت‌صحنه این‌همه زشتی و بد پوششی و بی پوششی را نمی‌دانیم چیست و فعلاً باید کار تبیینی بکنیم. البته مسئله روشنگری و تبیین را همیشه باید داشت، اما در عرضِ هم؛ نه در طول.

وی افزود: امروز این هجمه دیگر بحث حجاب نیست؛ اصل پوشش است. چقدر گفتیم اگر زودتر اقدام نشود کار در آینده سخت می‌شود. مؤمن از یک سوراخ دو بار نیش نمی‌خورد. پس چرا درس نمی‌گیریم؟!

اختلاف بین مسلمین و فحشا و فساد دو راه از بین بردن تمدن چندصد ساله است

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه استان البرز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار داشت: حضرت آقا بیش از بیست سال قبل فرمودند: «سیاست امروز دشمن، سیاست اندلسى کردن ایران است». درست به شیوه اندلسی کردن جامعه دارند عمل می‌کنند و عزیزانمان خواب هستند؛ بلکه خود را به خواب زده‌اند.

وی در ادامه گفت: با دو کار که با دقت و سیاست انجام دادند، یک تمدن ۷۰۰، ۸۰۰ ساله را از بین بردند؛ یکی اختلاف بین مسلمین و دیگری با شراب و فحشا و فساد اخلاقی که راه انداختند.

دستگاه انتظامی باقدرت و باصلابت مسئله را دنبال کند

نماینده، ولی فقیه در استان البرز ضمن اینکه از دستگاه انتظامی خواست باقدرت و باصلابت مسئله را دنبال کند، گفت: دستگاه انتظامی هرروز با مقدار زیادی از این مسائل مواجه است؛ و مبارزه می‌کند؛ اما معلوم می‌شود که دشمنی، دشمنی شدید و ریشه‌داری است؛ لذا کار بیشتری را می‌خواهد.

newsQrCode
ارسال نظرات