استاندار البرز:

صادرات استان سال گذشته از یک میلیارد دلار عبور کرد

استاندار البرز گفت: سال گذشته صادرات البرز از یک میلیارد دلار عبور کرد و باید با چاره اندیشی و ارائه راهکار، بتوانیم این رقم را افزایش دهیم.
استاندار البرز گفت: سال گذشته صادرات البرز از یک میلیارد دلار عبور کرد و باید با چاره اندیشی و ارائه راهکار، بتوانیم این رقم را افزایش دهیم.
کد خبر: ۱۱۲۵

به گزارش جام جم البرز:  "مجتبی عبداللهی "در اولین جلسه قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان که روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، افزود: آنچه مشخص است، مردم نظام، انقلاب و ولایت فقیه را باور داشته و همواره مورد حمایت قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: مسائل اقتصادی و معیشت مردم چند سال متوالی است که در شعار‌های سال طبق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مورد تاکید قرار گرفته به این دلیل که نیاز و مطالبه مردم است.

عبداللهی گفت: با راه اندازی قرارگاه ویژه جهش تولید با مشارکت مردم در استان، اقداماتی عملیاتی و اجرایی را برای صیانت از فرمان رهبری و تحقق شعار سال در دستور کار قرار خواهیم داشت.

وی افزود: بر این باور هستم که با اقدامی قرارگاهی، هدف محور و با سرعت بیشتری در قالب کمیته‌های تخصصی می‌توانیم ابعاد مختلف شعار سال را مورد بررسی و تصمیم گیری قرار دهیم.

استاندار البرز با بیان اینکه احیا واحد‌های راکد تولیدی از جمله مواردی است که با جدیت در دستور کار قرار دارد، گفت: سال گذشته در این راستا رتبه نخست کشور را کسب کردیم و امسال نیز در تعاقب اهداف شعار سال ذیل کمیته مربوطه تصمیم سازی و اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه البرز، استانی جذاب برای سرمایه گذاران است، افزود: باید چگونگی ورود مردم به ابعاد مختلف اقتصادی استان را احصا کرده و با اطلاع رسانی گسترده، مورد اجرا قرار دهیم.

عبداللهی افزود: سال گذشته صادرات البرز از یک میلیارد دلار عبور کرد و باید با چاره اندیشی و ارائه راهکار، بتوانیم این رقم را افزایش دهیم.

وی گفت: توجه ویژه به رشد و توسعه دانش بنیان ها، فناوری‌های نوین و استارت آپ‌ها از جمله موضوعات مهمی است که باید مد نظر این قرارگاه قرار گیرد.

استاندار البرز افزود: کمیته‌های ۱۲ گانه تعیین شده ذیل این قرارگاه، شرح وظایف مشخصی دارند، ولی در این نشست به صورت کمی و کیفی مورد تبادل نظر قرار می‌گیرد.

وی گفت: طی هم اندیشی با مدیران استان در سریع‌ترین زمان ممکن در خصوص کمیته‌های مربوطه به تجمیع رسیده و احکام روسای کمیته‌ها صادر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات