با ترک دنر هر روز از زندگی لذت ببر

یکی از معروفترین غذا‌های ترکی که البته مدتی هست توی کشور خودمون هم خیلی خیلی معروف شده و به شدت طرفدار پیدا کرده، دونر کباب یا همون کباب ترکی مشهور هست. این غذای خوشمزه که معمولاً با گوشت قرمز گوساله و بره یا گوشت مرغ و بوقلمون تهیه میشود به این صورت است که فیله‌های گوشت را به صورت فشرده به سیخ می‌کنند و به صورت عمودی در حال چرخیدن در مجاورت شعله مستیقم، کباب میکنند که بسیار خوش طعم است؛ و تجربه یکبار میل کردن این نوع غذا شما را مشتری دائم خواهد کرد.
دونر در ترکی به معنای چرخننده و گردان هست. لایه‌های رویی که سرخ میشوند را با کمک یک کاتر یا چاقوی تیز برش میزنن و بعد تکه‌های گوشت رو با سسی که مخلوطی از سبزیجات هست مخلوط کرده و در نان‌های مدیترانه یا نان مخصوص دونر قرار میدهند. سعی داریم یکی از بهترین مجموعه‌های فعال دراین زمینه را به شما نیز معرفی کنیم تا شما نیز بهترین را در کنار ترک دنر گوهردشت تجربه کنید.
یکی از معروفترین غذا‌های ترکی که البته مدتی هست توی کشور خودمون هم خیلی خیلی معروف شده و به شدت طرفدار پیدا کرده، دونر کباب یا همون کباب ترکی مشهور هست. این غذای خوشمزه که معمولاً با گوشت قرمز گوساله و بره یا گوشت مرغ و بوقلمون تهیه میشود به این صورت است که فیله‌های گوشت را به صورت فشرده به سیخ می‌کنند و به صورت عمودی در حال چرخیدن در مجاورت شعله مستیقم، کباب میکنند که بسیار خوش طعم است؛ و تجربه یکبار میل کردن این نوع غذا شما را مشتری دائم خواهد کرد. دونر در ترکی به معنای چرخننده و گردان هست. لایه‌های رویی که سرخ میشوند را با کمک یک کاتر یا چاقوی تیز برش میزنن و بعد تکه‌های گوشت رو با سسی که مخلوطی از سبزیجات هست مخلوط کرده و در نان‌های مدیترانه یا نان مخصوص دونر قرار میدهند. سعی داریم یکی از بهترین مجموعه‌های فعال دراین زمینه را به شما نیز معرفی کنیم تا شما نیز بهترین را در کنار ترک دنر گوهردشت تجربه کنید.
کد خبر: ۱۵۲۹

افتخار هم‌صحبتی با جناب آقای محمد کریمی مدیریت محترم مجموعه ترک دنر را داشته ایم که مطالعه آن را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید:
محمد کریمی، ۲۹ ساله هستم که با همراهی برادرم علی کریمی مجموعه ترک دنر گوهردشت را مدیریت می‌کنیم، با توجه به عشق و علاقه مندی که به شغل خود داریم در این راستا بسیار موفق بوده کلیه مشتریان ما از عملکرد؛ رفتار؛ کیفیت و طعم این غذا رضایت کامل داشته و یکی از بزرگترین ارزو‌ها و افتخارات ما همین رضایت مندی مشتریان بزرگوار میباشد که معمولا بعد از یکبارمشتری شدن هم تبلغ کنند ه مجموعه ما می‌شوند وجزئی از مشتریان دائمی ما قرار می‌گیرند.
چه انگیزه‌ای باعث شد این شغل را انتخاب کنید؟
من سال‌های قبل هم در کار آشپزی بودم، ولی در سطح کوچک، بعد از اینکه با مجموعه ترک دنر در فضای اینستاگرام آشنا شدم، مشتری یکی از شعبه‌های ترک دنر شدم و سپس با امور نمایندگی ایشان آشنا شدم و بعد از آن خودم وارد کار شدم و شعبه گوهردشت را افتتاح کردم.
در مجموعه ترک دنر چه غذا‌هایی برای ارائه به مشتریان عزیز وجود دارد؟
ما در مجموعه ۵ مدل کباب ترکی با مرغ، گوشت گوساله، گوشت بره، بوقلمون و استیک گوساله و بره داریم که به صورت ساندویچی و پرسی و پیتزا و به همراه برنج سرو می‌شود؛ که در سایز‌های ۱۲۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ گرم و پرسی در اندازه‌های ۲ و ۳ و ۴ نفره موجود می‌باشد.
کدام یک از دنر‌های شما از نظر مشتریان خوش طعم‌تر می‌باشد؟
معمولا مشتریان با سلایق مختلف هستند، ولی جالب است که همه مشتریان واقعا همه غذا‌ها را تست کردند و همیشه سر انتخاب کلی باید فکر و مشورت کنند؛ چون
یکی از یکی دیگر خوش طعم‌تر و عالی‌تر
است؛ این انتخاب را برای مشتریان همیشه سخت کرده است.
مخلوط ۴ کباب که شامل مرغ، گوساله، بره و بوقلمون است یکی از خوش طعم‌ترین دنر‌های مجموعه است.
ظرفیت پذیرایی از چند نفر را دارید و آیا امکان برگذاری مهمانی و جشن تولد در مجموعه شما وجود دارد؟
سالن مجموعه ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ نفر را دارد و ما همیشه در مجموعه شاهد برگذاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های کوچک هستیم؛ ما سعی کرده ایم تمام توان خودبگذاریم تا مشتریان در محیطی دلنشین و آرام ودوست داشتنی بهترین زمان خودرا در کنار ما تجربه کنند.
آیا امکان ارسال غذا در سطح استان دارید؟
بله امکان قبول سفارش و ارسال به اکثر نقاط کرج را داریم و ارسال غذا رایگان می‌باشد.
ضمنا توانایی سفارش گیری و ارسال تا ۴۰ نفر را نیزدر مجموعه فراهم است.
بزرگترین مشکل و مسئله‌ای که در کار خود با آن مواجه هستید را مطرح بفرمایید؟
خداروشکر مشکل خاصی نداریم و تنها مسئله‌ای که با آن مواجه هستیم این است که در این شغل نمی‌توانی جوابگوی همه ذائقه‌ها باشیم؛ باتوجه به نوع سلایق مختلف مشتریان محترم و درخواست‌های که دارند نسبت به ذائقه‌های مختلف معمولا برای داشتن رضایت کامل کار تقریبا سختی است، اما ما توانسته ایم رضایت مشتریان را داشته باشیم. برای اثبات این سخن میتوان ازدحام جعمیت و شور نشاط مشتریان را به راحتی دید.
از آمال و آرزو‌های خود صحبت کنید و چقدر به این ارزو‌های خود نزدیک هستید؟
تنها آرزویی که دارم داشتن دنیایی بدون جنگ و بیماری است و دنیایی که در آن همه با هم مهربان و در صلح باشند؛ همیشه ناراحتی و جنگ برای من تلخ بوده اگر چه کیلومتر‌ها درو‌تر از کشور من باشد.
آرزو دارم همه با هم درکنار هم با لذت و مهربانی زندگی کنند این آرزوی هرانسان آزاده‌ای است که برای همه انسان‌های دنیا از خداوند آرامش طلب کند.
آروزی دیگر این است که جوانان کشورم با تمام پتانسیل که دارند به شغل مورد نظر خود رجوع کنند و از کار نترسند اگر چه شاید سختی هم داشته باشد، اما چون با عشق و علاقه انتخاب کرده اید قطعا سختی‌های آن شغل را به بهترین نوع خود مدیریت خواهید کرد و این یعنی موفقیت من وشما و کشورم.
راه‌های ارتباطی و شماره‌های تماس مجموعه را اعلائم بفرمایید:
۰۲۶۳۴۴۲۷۰۵۸
۰۲۶۳۴۴۲۴۰۵۸
۰۹۰۱۵۶۰۳۵۳۳
Instagram.com/turkdoner_karaj
آدرس:
کرج، گوهردشت، خیابان اصلی، بین ششم و هفتم غربی، روبه روی بوستان آزادی، ترک دنر

newsQrCode
ارسال نظرات