‌می‌پزیم برای شما

گندم از غنی‌ترین غلاتی است که در طبیعت یافت می‌شود و اغلب ویتامین‌ها و مواد معدنی در این نعمت الهی وجود دارد به همین دلیل نان به عنوان اصلی‌ترین غذای مصرفی در سفره خانوار‌های ایرانی است.
گندم از غنی‌ترین غلاتی است که در طبیعت یافت می‌شود و اغلب ویتامین‌ها و مواد معدنی در این نعمت الهی وجود دارد به همین دلیل نان به عنوان اصلی‌ترین غذای مصرفی در سفره خانوار‌های ایرانی است.
کد خبر: ۱۵۲۷

افتخار هم‌صحبتی با سرکار خانم سمیرا آجرلو موسس کافه نان کیکا را داشته ایم که حاصل آن گفتگویی بسیار مفید برای شما عزیزان شده است.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
سمیرا آجرلو هستم مدیر و موسس مجموعه کی کا با سابقه ۷ سال فعالیت و حضور در صنعت خوراک و نوشیدنی در ایران؛ تولید علمی و اصولی انواع نان‌های ارگانیک و عرضه به بازار و تولید و ارائه انوع نوشیدنی و دسر‌های سالم و سرو آن‌ها در محیطی آرام و سلامت به همشهریان و مشتریان، کار آفرین حوزه صنعت نان وشیرینی و جذب ۳۰ نیرو متخصص در بازار کار و آموزش وپرورش نیرو‌های جدید در رشته نان و شیرینی برای آماده شدن و وارد شدن به بازار و صنعت نان.
در کافه کی کا چه محصولاتی تولید و عرضه می‌کنید، لطفا مطرح بفرمایید؟
در کافه نان کی کا روزانه ۳۰۰ آیتم تولید وعرضه می‌شود که شامل انواع نان‌های ارگانیک کامل فاقد مواد نگه دارنده و نان ها‌ی رژیمی؛ نان خمیر ترش؛ نان‌های سنتی؛ نان‌های فرانسوی مانند کروسان و رول دارچین با بهترین مواد اولیه و مدرن‌ترین تجهیزات تولیدی در فضای کاملا بهداشتی در حضور مشتری تولید می‌شود. انواع شیرین‌های مدرن مانند کوکی‌ها؛ تارت؛ پایه سیب و کیک‌های کافه‌ای مثل کیک هویج؛ کیک شکلاتی و دسر‌های مدرن دنیا.
سرو انواع نوشیدن‌های سرد سنتی؛ نوشیدن‌های سرد مدرن؛ نوشیدن‌های گرم و دمنوش‌های سلامت محور در محیطی آرام.
همچنین سرو انواع غذا‌های پر طرفدار همچون پیتزا‌ها و ساندویج‌های سرد و گرم با
نان‌های تازه تولید شد کی کا و سالاد‌های رژیمی و سالم... هدف شما از راه اندازی کافه کی کا و تولید تخصصی نان چه بوده است؟
تحول در صنعت نان و رسیدن نان سالم‌تر و کامل با عطر و طعم بهتر بر سر سفره‌های ایرانی در راستا بهبود تغذیه کودکان و برگرداندن گذشته نان به آینده نان و سبک سیاقی از نان‌های مادر بزرگان که نان سالم و کامل و فاقد مخمر‌های شیمایی و نگهدارنده می‌پختند و استفاده از تکنیک خمیر ترش در عمل اوری نان‌های صنعتی وتولید انبوه.
شما علاوه بر تولید در بحث آموزش نیز فعالیت دارید؟
بله؛ یکی از اهداف تولید علمی و اصولی با تکنیک‌های روز دنیا است که بتوان به نتیجه و کیفیت مطلوب رسید لذا این صنعت نیازمند اموز ش افراد و پرورش نیرو‌های متخصص و حرفه‌ای برای ورود به صنعت و کار اصولی میباشد. من با برگزاری دوره‌های ورکشاپ تخصصی و آموزش صفر تا صد تکنیک‌های شناخت مواد؛ ابزار؛ تجهیزات متقاصیان را آماده و بعد از کلاس دوره‌های کارورزی و فعالیت د ر کارگاه‌های تولیدی اماده و جذب بازار کار نان میکنیم تا روز به روز تعداد نفرات متخصص بیشتری در این صنعت داشته باشیم.
کافه کی کا برای پذیرایی از چه تعداد آمادگی و ظرفیت دارد؟
مجموعه کی کا با دو طبقه و متراژ ۴۰۰ متر در طبقه پایین و ۴۵۰ متر در طبقه بالا ظرفیت پذیرایی از ۲۵۰ نفر را دارد.
آیا از قبل برای ورود به این حرفه برنامه‌ای داشتید یا انگیزه خاصی باعث ورود شما به این حرفه شد؟
من از کودکی علاقه خاصی به پخت و پز شیرینی و نان داشتم و عشق و علاقه من به
دانه‌های گندم و آرد؛ میوه‌ها و پختن غذا‌ها و تزئین کردن آن‌ها و آمدن مهمان و پختن با ذوق و عشق برای کسا نی که دوستشان داشتم با من بزرگ شد. در کودکی از من می‌پرسیدند می‌خواهی چه کاره شوی؟ می‌گفتم: دوست دارم معلم بشوم، ولی عاشق آشپزی هستم.
نقطه شروع من از زمان ورود به کلاس‌های تخصصی آشپزی و شیرینی پزی از سال ۱۳۹۲ تا به امروز بود تا تحصیلاتم را در این رشته با موفقیت به پایان رساندم و در خدمت هنر جو‌های بانوان و علاقه‌مندان جدید هستم.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد رامطرح بفرمایید؟
مهمترین چالش ما کمبود نیروی انسانی متخصص میباشد؛ افراد آموزش دیده با تجربه کاری بالا؛ نبودن قوانین جهت امنیت شغلی برای کار آفرینان که نیروی انسانی متعهد به مجموعه بعداز گذراندن دوره‌ها و آموزش‌ها همواره در پیش برد اهداف مجموعه در طولانی مدت کنار ما باشند و ترک کار نکنند.
کیفیت مواد اولیه بخصوص آد‌ها و نوسان قیمت خرید مواد اولیه ونداشتن سهمیه‌ها و حمایت‌های دولتی برای تولید کننندگان نوپا.
کا آفرینان نیازمند حمایت بیشتری از سوی دولت هستند تا بتوانند د رشرایط اقتصادی و نوسانات به یک ثبات برسند.
مدیریت محترم مجموعه کی کا سرکار خانم سمیرا آ جرلو توصیه وکلام پایانی خودرا اینگونه مطرح فرمودند:
برای من افتخاری است که توانسته ام به لطف خداوند قدمی موثر در صنعت غذا؛ خوراک؛ نوشیدنی برداشته و سبکی نو را در تولید و عرضه نان برداشته و خلاقانه در خدمت مردم باشیم. خوشبختانه این صنعت د رحال تحول است و آینده بسیار خوبی دارد. از آنجا که هدف ما تغذیه سالم است مردم مارا حمایت می‌کنند. سبک کافه نان‌های جدید مورد استقبال قرار گرفته شد ه. این حرفه فرصت مناسب است برای جوانان تا به سرعت یا د گرفته و جذب بازار کار بشوند و به کسب درآمد خوب برسند.
روز‌ها و ساعات کاری کی کا:
همه روزه از ساعت ۸:۳۰ الی ۲۳:۳۰

شماره تماس:
۰۲۶۳۳۴۰۱۷۲۶
راه‌های ارتباطی با کیکا:
۰۹۳۸۵۵۳۰۸۷۸
واتساپ:
www.kikabakery.com
Instagram.com/café.kika
آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، بین ۱۰۰ و ۱۰۱، کافه نان کی کا

newsQrCode
ارسال نظرات