جمعیت شهر جدید مهستان در مرز ۲٠٠ هزار نفری

نشست خبری اصحاب رسانه با سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان برگزار شد.
نشست خبری اصحاب رسانه با سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوچبلاغ،ذبیح اله زارع عضو هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان بیان کرد: با وجود رسیدن جمعیت شهر مهستان به مرز۲٠٠ هزار نفری انتظار می‌رود ادارات و دستگا‌های اجرایی برای استقرار نمایندگی‌های خود در این شهر اقدام نمایند.
زارع در بحث خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن آن را ممنوع اعلام کرد و افزود: هر دفتر خانه اسناد رسمی که بخواهد این خرید و فروش را انجام دهد جرم انجام داده است و با خریدار و فروشندگان برخور قانونی انجام میشود.

زارع ادامه داد: ۲ هزار واحد مسکن ملی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به مردم واگذار می‌شود.

ایشان خاطرنشان کرد: بزرگترین کارگاه عمرانی استان البرز در شهر جدید مهستان فعال است که با پیش بینی‌هایی که شده ساخت ۳۳ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در حال عملیاتی شدن است.

مهندس زارع در ادامه بیان کرد: ساخت مسجد و مدرسه و مراکز بهداشتی درمانی و مراکز ورزشی، رفاهی و مهدکودک از مهمترین اقدامات طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید مهستان می‌باشد.

وی در بحث صدور سند تک برگ گفت: با تعاملی که با اداره کل ثبت داریم فرآیند خوبی شروع شده و امیدواریم در شش ماه آینده سند تک برگ کل ارازیی انجام شود و تاکنون ۱۷ سند تک برگ صادر شده و در حال پیگیری هستیم که بتوانیم۳۵۵۲ هکتار باقی مانده را هم سند تک برگ صادر کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نیاز‌های مهم این شهر آرامستان است که شرکت عمران ۲٠ سال پیش۲٠ هکتار زمین رایگان برای احداث آرامستان به شهرداری هشتگرد تحویل داده، که این نیز جزو دارایی‌های دولت است و ما از نمایندگان مردم در شورای اسلامی درخواست داریم آن را پیگیری و تعین و تکلیف کنند و ما هم آمادگی داریم آن را حل و فصل کنیم.

درادامه این نشست زارع عضو هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان در سوال یکی از خبرنگاران که از عدم کیفیت پروژه‌های مسکن ملی اعلام نارضایتی کردند، به معاونین خود دستور داد تا اصحاب رسانه به صورت تور‌های دوره‌ای به محل ساخت مساکن ملی اعزام شوند و از طریق مسئولین فنی نحوه کیفیت ساخت و ساز‌ها را رویت و درجهت اطمینان بخشیدن به مردم گزارش تهیه و ارائه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات