هشت میلیارد ریال فطریه بین نیازمندان البرز توزیع شد

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: هشت میلیارد ریال فطریه جمع آوری شده ازسطح استان در بین نیازمندان زیر پوشش بهزیستی توزیع شد .
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: هشت میلیارد ریال فطریه جمع آوری شده ازسطح استان در بین نیازمندان زیر پوشش بهزیستی توزیع شد .
کد خبر: ۱۳۵۹

به گزارش جام جم البرز: "محمدی فلاح" روز سه شنبه در گفتگویی افزود: این کمک‌ها از مراکز دولتی و غیردولتی وموسسات خیریه، با نظارت و پیگیری ادارات بهزیستی در شهرستان‌ها جمع‌آوری شده که اولویت به اختصاص دادن فطریه به نیازمندان همان منطقه و محله بوده است.

مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت:همچنین در طول ماه مبارک رمضان و درقالب پویش سراسری مثبت ماه و اجرای برنامه‌های افطاری با کمک خیرین و نیکوکاران بزرگوار و موسسات خیریه مبلغ ۶ میلیارد ریال جذب نقدی و ۴۲ میلیارد ریال مشارکت غیر نقدی که در مجموع ۴۸ میلیارد ریال می‌باشد جمع آوری شد.


وی با تاکید براین که فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن درراستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌شود، اضافه کرد: مبالغ نقدی جمع آوری شده برای تأمین مایحتایج معلولان، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی هزینه شده است.

محمدی فلاح ضمن قدردانی از مردم شریف استان و نیکوکاران که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه‌ای از نیاز‌های جامعه هدف گرفتند، یادآورشد: با توجه به شرایط اقتصادی و تنگنا‌های معیشتی خانواده‌های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیرین استان هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات